«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Айгөлек» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Айголек» города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Күзгі орманға саяхат» ортаңғы топ, тәрбиеші Досумова К.А.

17.10.2023

«Күзгі орманға саяхат»

ортаңғы топ, мұғалім Досумова Қ.А.

Мақсаты: балалардың экология туралы жүйелі білімдерін дамытуға жағдай жасау.

Талаптар:

1. Білім беру:

- балалардың күздегі табиғаттағы өзгерістер туралы білімдерін жүйелеу; Балаларға мұрынмен тыныс алу жаттығуларын жасаңыз.

2. Дамытушылық:

- дамыту: «Күз», «Күздегі жабайы аңдардың тіршілігі» тақырыптары бойынша танымдық сөйлеу әрекетін, күзгі жапырақтардың түсін жеткізудегі өнімді іс-әрекет барысында түстерді қабылдау; ұсақ моторика; есте сақтау, қиялдау, ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.

3. Тәрбиелік:

  - табиғатқа қамқорлықпен қарауға, ұқыптылыққа, алғырлыққа, белсенділікке, өнімді іс-әрекет барысында дербестікке, ұжымда жұмыс істей білуге ​​тәрбиелеу.

Алдын ала жұмыс: серуендеу кезінде ағаштарды бақылау, күз туралы, жабайы аңдар туралы әңгімелеу; күз туралы иллюстрацияларды, жабайы аңдарды, ағаштарды, құстарды бейнелейтін көрнекі және дидактикалық құралдарды тексеру; жануарлар туралы ертегілерді оқу, «Жабайы аңдар», «Жануарлар әлемі» дидактикалық ойындары, «Торғайлар мен көлік» ашық ойындары т.б.

Сөздік жұмыс: Дара мүшелерден зат есім жасау. көпше -ата, - ята (қоян - қоян, түлкі - түлкі лақтар, т.б.) жұрнақтарын қолданып, қарама-қарсы мағынадағы қысқа - ұзын, жабайы - үйшіл сөздердің қолданылуын тиянақтау.

Әдіс – тәсілдер: сөздік әдіс – әңгіме (әдіс – сұрақ, нұсқау, түсіндіру, бағалау), ойын әдісі (тосын сәт, дидактикалық ойындар, жануарлардың қимылына еліктеу), көрнекі, практикалық.

Технологиялар: тұлғаға бағытталған, зерттеу технологиялары, ойын ойнау, денсаулықты сақтау.

Құрал-жабдықтар: проектор, экран, презентация «Күз», орман музыкасының жазбасы, музыкалық орталық, С.Насауленконың «Күз келді» балалар әнінің аудио жазбасы. Үлестірмелі материал: кірпі суреті бар парақтар, қылқаламдар, сары, қызғылт сары, қызыл түсті гуашь, су құйылған банкалар.

Жоспарланған нәтиже: балалар бастамашылдық, дербестік және қызығушылық танытады, құрдастарымен және ересектермен белсенді қарым-қатынас жасайды, қиялдары дамыған, табиғаттың маусымдық өзгерістері туралы білімдері, ұсақ моторикасы дамыған.

Сабақтың барысы

Педагог балаларды кілемде С.Насауленконың «Күз келді» саундтрегіне қарсы алады.

Тәрбиеші: Енді мен сендерге бір жұмбақ – тақпақ айтқым келіп тұр.

Несу я урожаи,

Поля вновь засеваю,

Птиц к югу отправляю,

Деревья раздеваю.

Но не касаюсь сосен  и  ёлочек. Я ... (Осень)

 

Балалар, серуенде біз алтын киімді күзгі ағаштарды көрдік! Үстіндегі түрлі-түсті құймалар үнсіз бұралып, жерге құлады. Олардың жер бетінде өте көп, бәрі әдемі, жарқын кілеммен жабылғандай.

«Күз» презентациясын қарау

«Иә немесе жоқ» ойыны. Енді қызық ойын ойнайық. Мен сұрақтар қоямын, сіз «иә» немесе «жоқ» деп жауап бересіз».

Осенью идут дожди?

Осенью растут грибы?

Тучки солнце закрывают?   

Звери норки утепляют?

Урожай все собирают?

Птичьи стаи улетают?

Солнце светит очень жарко?

Можно детям загорать?

Ну, а что же надо делать: Куртки, шапки надевать.   (балалар жауап береді)

Тәрбиеші: Балалар, сендер саяхаттауды ұнатасыңдар ма? Олай болса мен сендерді бүгін күзгі орманға саяхатқа шақырамын. Орманға бару үшін біз ойлануымыз керек, біз не істей аламыз? (Балалар көлік түрлерін атайды)

Сергету сәті: «Ұшақ». (Балалар ұшақта ұшуға еліктейді)

Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, орман қандай әдемі! Жерде қаншама жапырақ жатыр! Неліктен олар жерде жатыр? Күздің қандай белгілерін білесіңдер? Орманда қандай жануарлар тіршілік етеді? Төбешіктерге отырып, аздап демалайық.

(Балалар сұрақтарға жауап береді, діңгектерге (орындықтарға) отырады).

Тәрбиеші: Қараңдаршы, бізді кім қарсы алып жатыр?

1) Это что за зверь лесной, встал, как столбик под сосной,

     И стоит среди травы уши больше головы? (Заяц)

 - Балалар, кКүзде қояндар не істейді? Оларға ақ тон не үшін керек? 

2)  Он в берлоге спит зимой под большущею сосной,

     А когда придет весна, просыпается от сна. (Медведь).

- Сіз аюдың күзде не істейтінін білесіз бе??

3)  В дупле живет, да орешки грызет. (Белка).

 -Тиін күзде не істейді? Ол тонын ауыстыра ма?  Тиіннің жүні қандай түске айналады??

4)  Сердитый недотрога живёт в глуши лесной

      Иголок очень много, а нитки - ни одной! (Ёжик)

 - Кірпі қыста не істейді?

(Балалар жұмбақтарды табады, педагог болжаған жануардың суретін көрсетеді, балалар жануарлардың іс-әрекетіне еліктейді).

«Кірпі» тыныс алу жаттығулары.

Мұрын арқылы ингаляция: қысқа, шулы, мұрын-жұтқыншақтағы бұлшықет кернеуі,

дем шығару: жұмсақ, ерікті жартылай ашық еріндер арқылы.

(Балалар тыныс алу жаттығуларын орындайды).

Тәрбиеші: Орманнан тағы қандай жануарларды кездестіруге болады? Барлық жануарлардың балалары бар, оларды атаңыз:

  (Балалар жабайы жануарлардың баласын атайды).

Д/ойын «Кім қайда тұрады».

Тәрбиеші: Түлкінің туған күні болды, оған көптеген қонақтар келді, содан кейін олар адасып, үйлеріне жол таба алмады. Балалар, әр жануарға өз үйін табуға көмектесіңдер. (балалар қай жануардың (түлкі, тиін, аю, қасқыр, қоян) қайда тұратынын атайды)

  Таңертең қырық жұртты оятып, мал үйлерінен секіріп кетті.

(Балалар үстінен, астынан  көсемшелерді қолданып, жануарлардың мекенін атайды)

Тәрбиеші: Күзгі орманға саяхатымыз ұнады ма? Сіз көптеген жануарларды кездестірдіңіз бе? Күзде аңдар орманда не істейді? Барлық жануарлар төгіледі. Қоян мен тиіннің түсі өзгереді. Жануарлар қыстың қамын жасайды.

Тәрбиеші: Балалар, жақында күз аяқталады. Бірақ біздің кірпіде көп нәрсе істеу керек еді, және оның шұңқырын оқшаулауға уақыты болмады. Оған көмектесейік, оған көп жапырақ салайық. Сиқырлы тазартуға барайық (балалар үстелдерге келеді), қолымызға сиқырлы қылқаламдарды алып, кірпілерге көптеген жапырақтарды салайық. Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?

(Балалар музыка әуенімен өнімді әрекеттер жасайды)

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Кірпі оған қанша жапырақ салғанымызды көріп, қатты қуанады. Енді ол қыс бойы өз шұңқырында жылы болады.

Балалар, біздің орманнан тобымызға оралатын кез келді.

Тәрбиеші: Балалар, біз бүгін жылдың қай мезгілі туралы әңгімелестік? Күзде не болады? Біз орманда қандай жануарларды кездестірдік? Біз кімге көмектестік? Сізге біздің саяхатымыз ұнады ма? Ал үйде ата-анаңызға қандай сапарда болдық, кімді көрдік, не істедік деп айтуды ұсынамын. Ал, ата-анаңмен бірге сабақтан есіңде қалған нәрсені сал, сызбаларды балабақшаға әкел, ал біз топпен сіздердің салған суреттеріңізден көрме жасаймыз.

Просмотров: 1073


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст