«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Айгөлек» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Айголек» города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кері байланыс – өзгерістер тынысы (МДҰ даму жоспары)

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БҰЛАНДЫ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ МАКИНСК ҚАЛАСЫНЫҢ "АЙГӨЛЕК" БӨБЕКЖАЙЫ " МКҚК
2019-2022 ЖЫЛ КЕЗЕҢІНЕ
Г. Е. Қалишева
"Айгөлек" бөбекжай-бақшасы " МКҚК меңгерушісі

Б. С. Айтымова
"Айгөлек "бөбекжай-бақшасы"МКҚК әдіскері

Білім беру ұйымын дамытудың ұсынылып отырған бағдарламасы педагогикалық ұжымның шығармашылық қызметінің нәтижесі болып табылады. Ол әкімшіліктің, мұғалімдердің және білім беру мекемесін дамытуға мүдделі ДС тәрбиеленушілерінің заңды өкілдерінің ішкі қажеттілігі бойынша пайда болды. Бізде идеялар мен жоспарлар туралы байыпты ойлауға уақыт болды. Бұл бағдарламаның реализм, болжамдылық, тұтастық, негізділік сияқты маңызды ерекшеліктерін анықтады. Біз болжамды даму моделі мінсіз емес екенін түсінеміз, біз оны жетілдіруге және өзгертуге дайынбыз. Сонымен қатар, Бағдарламаны іске асыру дәрежесі жақын арада білім беру жүйесінің айналасында, атап айтқанда басқару және қаржыландыру мәселелерінде қалыптасатын субъективті шарттармен анықталатын болады.
Бағдарламаны іске асыру әкімшілік қызметінің басқарушылық мақсатын және қатардағы қызметкерлер тарапынан шығармашылық бастамаларды біріктіретін заманауи бағдарламалық-жобалық әдіске негізделген. Мемлекеттік тапсырманы орындау білім беру мекемесі жұмысының тиімділік көрсеткіштеріне сәйкес сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз етуге бағытталған өзара байланысты міндеттер мен іс-шаралар кешенін білдіретін бағыттар шеңберінде жүзеге асырылады.
Бағдарлама үш негізгі функцияны жүзеге асырады: балабақшаны дамыту стратегиясын белгілейді; жұмыстың басым бағыттарын бөліп көрсетеді; барлық қызметті түпкілікті нәтижеге бағыттайды.
Өзектілігі
Білім беру ұйымын дамыту бағдарламасын әзірлеу қажеттілігі 2018-2022 жылдарға арналған алдыңғы бағдарламаның қойылған міндеттерін табысты іске асырумен, сондай-ақ білім беру мекемесінің қызметін айқындайтын жаңа нормативтік-құқықтық құжаттарды енгізумен байланысты білім беру жүйесінде жаңғыртумен байланысты. Бағдарлама қолда бар жағдайларды талдау және олардың өзгеру перспективалары туралы болжамды ескере отырып, ресурстық қамтамасыз ету негізінде жасалған. Балабақшаны дамытудың жаңа бағдарламасын (бұдан әрі-ДС) әзірлеудің өзектілігі сонымен қатар елдің мемлекеттік-саяси құрылымы мен әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерге байланысты
Білім беру процесінің қазіргі жағдайы
Білім беру мекемесі мектепке дейінгі білімі бар педагог кадрлардың тапшылығын сезінуде. Педагог қызметкерлердің біліктілігі педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келеді.
Білім беру ұйымының үй-жайы (бұдан әрі-ҚБ) СанПин ҚБ жұмысының ережелері мен нормативтерін, өрт қауіпсіздігі нормалары мен ережелерін құруға қойылатын мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкес келеді. ДС-да ас блогы, кір жуатын орын, музыка залы, Қысқы бақ, әдістемелік кабинет бар, 7 топтық бөлме жабдықталған. Балабақшаның пәндік-дамыту ортасы балалар іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыруға барлық жағдайларды қамтамасыз етеді. Топтағы пәндік даму ортасы ДС негізгі жалпы білім беру бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз етеді, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін білім беру салаларының жиынтығын қамтиды
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы отандық педагогикалық жүйені іске асырады, заңнамалық және нормативтік актілерге сәйкес білім беру саясатын жүргізеді. Білім беру қызметі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларымен регламенттеледі : бастауыш мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту бағдарламасы (3 жастан 5 жасқа дейін) ""Зерек бала", үлкен мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту бағдарламасы (5 жастан 6 жасқа дейін) "Біз мектеп барамыз", "өзін-өзі тану" оқу бағдарламасы , "балаларды мектепалды даярлау бағдарламасы Балабақша жағдайында 5-7 жыл".
Мектепке дейінгі мекеменің педагогтары ата-аналарды бірыңғай білім беру кеңістігіне тарта отырып, тәрбиеленушілердің отбасыларымен жұмыс істеуге көп көңіл бөледі. Біз ата-аналарға ДС жұмысы туралы толық ақпарат береміз. Ақпараттық стендтер ресімделді, онда іске асырылып жатқан бағдарламалар, балабақшаның міндеттері, балабақшадағы балалармен жұмыс істеу нысандары мен әдістері, Педагогикалық персонал туралы мәліметтер, балабақша ережелері және т. б. Балабақшаның өмірі туралы соңғы жаңалықтарды және мекеме туралы барлық қажетті ақпаратты балабақшаның ресми сайтынан табуға болады http://ds0004.bulandy.aqmoedu.kz
Білім беру ұйымын алқалы басқарудың нысаны Жарғы мен Ережеге сәйкес құрылатын және әрекет ететін педагогикалық кеңес пен қамқоршылық кеңес болып табылады.
Басқарудағы инновациялық менеджмент:
Инновациялық процестерді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету әзірленді: ДС дамыту бағдарламасы, бизнес-жоспар, жұмыс оқу жоспарының вариативтік компонентін іске асыру жөніндегі бағдарламалар, қосымша білім беру жөніндегі жұмыс бағдарламалары, жылдық жоспар.
Арнайы білім беруді саралаудың жаңа нысандары енгізілді: отбасы жағдайында тәрбиеленетін ата-аналарға (заңды өкілдерге) отбасылық және қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету, ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, балабақшаға бармайтын балалардың жеке басының жан-жақты дамуын қолдау.
Білім беру процесін ақпараттандыру: балабақшаның интернет-ресурсының (сайтының) жұмысын ұйымдастыру, жобалау-зерттеу қызметінің өнімдерін таныстыру үшін медиа-білім беру құралдарының әлеуетін пайдалану, деректер базасын құру, Интернет-ресурстармен жұмыс істеу, диагностикалық құралдарды әзірлеу және т. б.
Проблемалық қорытынды:
ДС қызметінің осы жай-күйіне жүргізілген талдау ұжымның одан әрі дамуы үшін жағдайлары мен әлеуетті мүмкіндіктері нақты қалыптасқанын көрсетті

Миссия, мақсат, міндеттер, жетекші идеялар,
критерийлер даму бағдарламасының кезеңдері
Даму бағдарламасы алдыңғы кезеңдегі ДС жұмысын талдау негізінде білім беру ұйымын дамытудың перспективалық бағыттарын анықтауға арналған. Онда өзгеру тенденциялары көрсетілген, білім беру мазмұны мен білім беруді ұйымдастырудың негізгі бағыттары, инновациялық процестер негізінде мектепке дейінгі ұйымды басқару сипатталған.
Бағдарламаның мақсаты: сапа, инновация, қолжетімділік және экономикалық орындылық сияқты критерийлер бойынша ЕҰ қызметінің тиімділігін арттыру негізінде инновациялық экономиканың әлеуметтік қажеттіліктеріне барабар білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету
Бағдарламаның Міндеттері:
1.Денсаулық сақтау технологияларын пайдалану негізінде балалардың физикалық және психикалық денсаулығын қорғауды және нығайтуды қамтамасыз ету
2. Әр түрлі қызмет түрлерінде баланың өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін дамушы білім беру ортасын жаңарту арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын енгізу
3. Мемлекеттік жалпыға міндетті іске асыру үшін жағдайлар жасау
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандарты;
4.Балабақшамен өзара іс-қимыл мәселелері бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру негізінде балабақшаны басқару жүйесін дамыту.
5.ДС тиімділігін арттыру үшін материалдық-техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді жетілдіру.
Бағдарламаны іске асыру мерзімі мен кезеңдері
I кезең-2019 ж. ұйымдастырушылық-жұмылдыру: қолда бар ресурстарды диагностикалау, бағдарламаны іске асыру үшін жағдай іздеу және іске асыруды бастау.
II кезең-2019-2020 жж. сараптамалық-іздестіру: инновациялар мен қайта құруларды сынақтан өткізу — оларды балабақшаның ағымдағы жұмысына енгізу.
III кезең-2021-2022 жж қорытынды-жалпылау: Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары бойынша қорытындыларды шығару және қызмет нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен байланыстыру. Жұмыс тәжірибесін жинақтау
Қиындықтар мен шешілмеген мәселелер: қазіргі өмірдің қолайсыз факторларынан туындаған балалардың денсаулық деңгейінің төмендеуі байқалады. Білім беру бағдарламасының негізгі бағыттары бойынша балалардың даму динамикасын талдау өткен жылдардағы физикалық, сөйлеу және әлеуметтік даму көрсеткіштерінің біршама төмендегенін көрсетеді. Мұғалімдер жаңа білім беру және сауықтыру технологияларын қолдануда қиындықтарға тап болады. Ата-аналарды білім беру процесіне тең және тең жауапты серіктестер ретінде қосудағы қиындықтар. Дидактикалық және әдістемелік материалдармен жеткіліксіз жабдықталуы. Материалдық-техникалық базасы әлсіз.
Күтілетін соңғы нәтижелер:
Педагогтар:
кәсіби құзыреттіліктің жоғары деңгейіне ие, тәрбиеленушілердің жеке басының психологиялық-педагогикалық мониторингінің нәтижелері негізінде тәрбие-білім беру процесін құрады; инновациялық білім беру технологияларын, ең алдымен денсаулық сақтау, ақпараттық-коммуникациялық білім беру технологияларын меңгерген;
Тәрбиеленушілер:
баланың жеке қасиеттері қалыптасады (физикалық дамыған, негізгі мәдени — гигиеналық дағдыларды меңгерген; ізденімпаз, белсенді; эмоционалды жауап беретін; ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу тәсілдерін меңгерген; өзінің мінез-құлқын басқара алатын; өзі, отбасы, қоғам, мемлекет, әлем және табиғат туралы алғашқы түсініктері бар)
Ата-аналар (заңды өкілдер):
тәрбиешілермен және тәрбиешілермен тәрбие мен оқыту процесіне жауапкершілікті бөлісіңіз,
білім беру процесінің қалған қатысушыларымен тығыз шығармашылық, жемісті ынтымақтастық саласында
денсаулықты жеке және әлеуметтік құндылық ретінде түсінеді және қабылдайды, балаларының денсаулығын сақтау және нығайту бойынша іс-шараларды ұйымдастырады, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастырады
Білім беру ұйымдары үшін:
балалардың білім алу құқығын іске асыру үшін жағдай жасау жөніндегі жұмысты жалғастыру.

Жаңартылған күні: 18.10.2022 17:15
Құрылған күні: 31.10.2022 12:41

Текст