«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Айгөлек» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Айголек» города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналармен жұмыс жасаудағы ең жақсы тиімді тәжірибе

Отбасымен жұмыс істеудің заманауи формалары мен әдістері

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің отбасылармен бірлескен жұмысын ұйымдастыру кезінде негізгі принциптерді сақтау қажет:

балабақшаның отбасы үшін ашықтығы (әр ата-анаға баласының қалай өмір сүретінін және дамитынын білуге және көруге мүмкіндік беріледі);
балаларды тәрбиелеудегі педагогтар мен ата-аналардың ынтымақтастығы;
отбасында және балалар ұжымында жеке тұлғаны дамытудың бірыңғай тәсілдерін қамтамасыз ететін белсенді даму ортасын құру;
баланың дамуы мен тәрбиесіндегі жалпы және жеке проблемаларды диагностикалау.
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі мұғалімдерінің басты мақсаты – отбасына балаларды тәрбиелеуде кәсіби көмек көрсету, сонымен бірге оны алмастырмай, оның тәрбиелік функцияларын толықтыру және толық жүзеге асыруды қамтамасыз ету:

баланың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін дамыту;
бала тәрбиесінің үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында ата-аналар арасындағы міндеттер мен жауапкершіліктерді бөлу;
отбасындағы әртүрлі ұрпақтар арасындағы қарым-қатынастардағы ашықтықты қолдау;
отбасының өмір салтын қалыптастыру, отбасылық дәстүрлерді қалыптастыру;
баланың даралығын түсіну және қабылдау, оған ерекше тұлға ретінде сену және құрметтеу.
Бұл мақсат келесі міндеттер арқылы жүзеге асырылады:

балалық шақ пен ата-ананы құрметтеуге тәрбиелеу;
отбасылық микроортаны зерттеу үшін ата - аналармен өзара әрекеттесу;
отбасының жалпы мәдениетін және ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру және жәрдемдесу;
тәрбиеленушілердің ата аналарына теориялық білім негіздерін тарату және балалармен практикалық жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру арқылы практикалық және теориялық көмек көрсету;
отбасыларға жеке сараланған көзқарас негізінде ата-аналармен ынтымақтастықтың және бірлескен шығармашылықтың әртүрлі формаларын қолдану.
Ата-аналармен жұмыс келесі кезеңдерді ұстану керек:

Ата-аналармен жұмыстың мазмұны мен формалары туралы ойлау. Олардың қажеттіліктерін зерттеу мақсатында жедел сауалнама жүргізу. Ата-анаға мектепке дейінгі мекеменің баласымен не істегісі келетінін айтып қана қоймай, оның мектепке дейінгі мекемеден не күтетінін білу маңызды. Кейбір ата-аналар баламен өздері айналысуды жөн көретінін ескеру керек, ал балабақша тек ұлының немесе қызының ойын қарым-қатынасы үшін орта ретінде қарастырылады. Алынған мәліметтер одан әрі жұмыс істеу үшін пайдаланылуы керек.
Болашақ іскерлік ынтымақтастықты орната отырып, тәрбиешілер мен ата-аналар арасында достық қарым-қатынас орнату. Ата-аналарды олармен жасалуы керек жұмысқа қызықтыру керек, оларда баланың жағымды бейнесін қалыптастыру керек.
Ата-аналарда өз баласының неғұрлым толық бейнесін қалыптастыру және оны отбасында алуға болмайтын және олар үшін күтпеген және қызықты болып табылатын білім, ақпарат беру арқылы дұрыс қабылдау. Бұл баланың құрдастарымен қарым-қатынасының кейбір ерекшеліктері, оның жұмысқа деген көзқарасы, өнімді қызметтегі жетістіктері туралы ақпарат болуы мүмкін.
Мұғалімді бала тәрбиесіндегі отбасы проблемаларымен таныстыру. Бұл кезеңде тәрбиешілер мұнда белсенді рөл атқаратын ата-аналармен диалогқа түседі, тәрбиешінің отбасына барған кезде тек жағымды ғана емес, сонымен бірге баланың мінез-құлқындағы қиындықтар, алаңдаушылықтар, жағымсыз нәрселер туралы айтады.
Ересектермен бірге баланың жеке басын зерттеу және қалыптастыру. Осы кезеңде жұмыстың нақты мазмұны жоспарланып, Ынтымақтастық нысандары таңдалады.
Ата-аналармен барлық формалар бөлінеді:

ұжымдық, жеке және көрнекі-ақпараттық;
дәстүрлі және дәстүрлі емес.
Ұжымдық формалар мекеменің (топтың) ата-аналарының барлығымен немесе үлкен құрамымен жұмыс істеуді білдіреді. Бұл мұғалімдер мен ата-аналардың бірлескен іс-шаралары. Олардың кейбіреулері балалардың қатысуын білдіреді.

Жеке формалар оқушылардың ата-аналарымен сараланған жұмыс жасауға арналған.

Көрнекі-ақпараттық-мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы делдалдық қарым-қатынас рөлін атқарады.https://cloud.mail.ru/public/F1M1/LdKP7fZgK

https://cloud.mail.ru/public/xWVY/B2B35azBE

Жаңартылған күні: 18.10.2022 17:19
Құрылған күні: 31.10.2022 10:27

Текст