Мақсаты: балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен таныстыру: ойыншық аю; ойыншықты сипаттауға үйрету (бөліктерді, мөлшерді, белгілерді атау), оның суретін суреттерден табу, үлкен және кішкентай ойыншықтарды салыстыру; сөйлеуді, музыкаға деген қызығушылықты дамыту; балалардың сөздігін байыту.
Жабдық: өлшемі бойынша ерекшеленетін екі қонжық, әртүрлі ойыншықтардың суреттері (қоян, жүк көлігі, қуыршақ, доп 2-3 аю суреттері).
Ойын барысы.
Балалар аюды қарастырады, ұстайды.
Т:- Қандай аю? (Балаларды онымен сөйлесуге шақырады.) Біздің аю (қандай?) үлкен, жұмсақ, оның құлағы (қандай?) жұмсақ, табандары (қандай?) жұмсақ, ал іш (қандай?), құйрық (қандай?). Аюдың тұмсығы тегіс, көзі түйме сияқты дөңгелек.
Әр түрлі мөлшердегі аюларды салыстыру.
Үлкен аю отыратын үстелдің астынан мұғалім кішкентай аюды алып, үлкенінің жанына отырғызады, ойыншықтың атын сұрайды: "Бұл не?"(Аю.). Әрі қарай, алдымен кішкентай аюға, содан кейін үлкен аюға нұсқап, сұрақ қояды: "Бұл аю бірдей ме?». Егер балалар жауап беруге қиналса, тәрбиеші: "Біздің аю үлкен, ал бұл кішкентай». Біздің аю қандай? (Үлкен.). Ал бұл? (Кішкентай.). Үлкен аюдың құлағы үлкен, ал кішкентай аюдың (құлағы кішкентай), үлкен аюдың табаны үлкен, ал кішкентай аюдың (табаны кішкентай) " және т. б. Әр сұрақтан кейін мұғалім балаларға өз бетінше жауап беруге мүмкіндік береді, ал қиындықтар туындаған кезде балаларды оған жауапты қайталауға шақырады.